Αρχική Σελίδα Αναζήτηση Διάγραμμα Ιστοσελίδας
 

Τελευταία ενημέρωση::
January 16, 2019, 12:50


διάφορα ηλεκτρολογικά υλικά

Οι μεταγωγοί διακόπτες τηλεφώνου ήταν κάποτε ''υποχρέωση'' ......

 

Όπως και οι ροζέτες τηλεφώνου...

 

Τα καλώδια είχαν κάποτε μόνωση από καουτσούκ και ύφασμα...



Ευχαριστώ τον κ. Κώστα Κομίνο από την Γερμανία για την αποστολή της εικόνας

 

Οι αυτόματοι διακόπτες κλιμακοστασίου έχουν και αυτοί την δική τους ιστορία...



Οι εικόνες προέρχονται από τον κ. Κώστα Κομίνο από την Γερμανία.

 

Και μερικές εικόνες από λυχνιολαβές (ντουϊ) επίσης από τον κ. Κώστα Κομίνο

 

Τα μπουτόν εξωθύρας και για άλλες χρήσεις πρέπει να έχουν επίσης την θέση τους στο μουσείο και οι επόμενες εικόνες έχουν σταλεί και αυτές από τον κ. Κώστα Κομίνο

 

Οι κλέμμες όπως και τα κουτιά διακλαδώσεων κάποτε ήταν από πορσελάνη....

Και αυτές τις εικόνες τις έχουμε από τον κ. Κώστα Κομίνη από την Γερμανία.

Παλιές διανομές ΔΕΗ: Σταλμένες από τον κ. Αίσωπο Ι.

Τριπολική πρίζα τηλεφώνου & τηλεφωνικό κέντρο ξενοδοχείου με βίσματα:
Από τον κ. Ζαχαριόγλου από την Σάμο.

 

Παλιό υποβρύχιο καλώδιο 150KV: Από τον κ. Τσουκαλά Ν. από την Ζάκυνθο. 
Μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία για τα καλώδια αυτά, επίσης από τον κ. Ν. Τσουκαλά.
Οι φωτογραφίες απεικονίζουν ένα κομμάτι από το υποβρύχιο καλώδιο με το οποίο συνδέεται το νησί μας με την Κεφαλονιά. Η εμπότιση του καλωδίου αυτού έγινε το 1987, στα πλαίσια της σύνδεσης της Ζακύνθου με το διασυνδεδεμένο δίκτυο.
Συνολικά έχουν εμποτιστεί 4 καλώδια τέτοια (3 φάσεις και ένα εφεδρικό).
Εξωτερικά παρατηρούμε ένα είδος λεπτού σχοινιού με μεταλλικές προσμίξεις βουτηγμένο σε πίσσα. Ακολουθούν  ατσάλινες βέργες που περικλείουν περιστροφικά το καλώδιο για να το κάνουν ανθεκτικό στις μηχανικές καταπονήσεις. Ακολουθούν φύλλα (αλουμινίου μάλλον) , τυλίγοντας  το μονωτικό υλικό που παρεμβάλλεται μεταξύ των χάλκινων αγωγών και του υπολοίπου σώματος.(Στη  τομή δεν φαίνονται τα καρέ του αγωγού ,γιατί κόπηκε με  ηλεκτρικό κόφτη και ενώθηκαν οι άκρες). Στη μέση παρατηρούμε την τρύπα που έχει ο χάλκινος αγωγός και που μέσω αυτής πιέζεται λάδι τόσο από την αναχώρηση (Κεφαλονιά) ,όσο και από την από την άφιξη (Ζάκυνθος). Αυτό έχει σκοπό τον έλεγχο της λειτουργίας της γραμμής ,όταν παρατηρώντας την πίεση του λαδιού βλέπουν αν  κάπου έχει υποστεί βλάβη. Ταυτόχρονα από ότι μου έχουν πει οι τεχνικοί προσδιορίζουν στο περίπου και το σημείο στη Θάλασσα στο οποίο είναι κομμένο, βλέποντας την κηλίδα από το λιπαντικό στην επιφάνεια της θάλασσας.

Powered by CMSimple_XH | Template by Ellis.gr